Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 25, 2014

Alhamdulillah

Alhamdulillah

sudah 27 tahun hidup dimuka bumi ini. Dan makin hampir bertemu dengan Yang Maha Mencipta. Cuma masanya tidak tahu bila.

Alhamdulillah

sudah bekeluarga dan dikurniakan dua orang anak lelaki yang sihat walafiat. Mempunyai keluarga kecil yang bahagia.

Alhamdulillah

Umi,ayah,ibu,ayah dan kakak,abang dan adik-adik ipar semua sihat, ceria punya kerjaya dan belajar dengan baik. Anak - anak buah yang comel dan bijak.

Alhamdulillah  banyak lagi nikmat yang telah Allah berikan. Sebagai hamba Allah, rasa sangat kerdil dan berdosa jika tidak mensyukuri nikmat - nikmat yang telah diberikan. Asyik mengeluh dengan ujian yang diberikan.

Ya Allah, hambaMu ini sering alpa dan leka dengan nikmat yang diberikan. Penyakit wahan yang menebal didalam diri. Ya Allah berikanku kekuatan untuk menjadi hambaMu yang taat dan mampu mengajak, membimbing dan menjadi contoh teladan yang baik kepada keluarga, rakan dan masyarakat kearah mendekatiMu ya Allah..ameen...

p/s: Sekarang tengah cuba berbaby wearing..beli ring sling untuk dukung safwan..tengah - tengah bereksperimen timbul rasa takut..bukan apa takut tengah - tengah nak dukung safwan dengan ring sling x sedar terpegang kuat kaki dia ke , tangan ke....semoga cekap berbabywearing sbb inin memudahkan diri membuat kerja-kerja rumah..

No comments:

Post a Comment